Zarządzenia

Zarządzenie Nr 114/A-152/08

Zarządzenie Nr 114/A-152/08

Wójta Gminy Horyniec-Zdrój

z dnia 23 września 2008r.

 

 

w sprawie powołania oraz ustalenia regulaminu pracy Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

na dostawę oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Horyniec-Zdrój na sezon grzewczy 2008/2009

 

 

 

Działając na podstawie art. art. 16, 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo

zamówień publicznych (Dz.IJ. z 2006r. Nr 164 poz. 11637z późn. zm.) oraz art. 35 ustawy

z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249 poz. 2104 z późn. zmianami)

- p o w o I u j ę Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia

publicznego pn.:

- Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Horyniec-Zdrój na sezon grzewczy 2008/2009",

w następującym składzie:

 

1. Przewodniczący                   - Robert Serkis            - Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju

2. Sekretarz                             - Zdzisław Urban         - Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju

3. Członkowie:             - Piotr Wojtyszyn         - Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju

- Dorota Ważna                       - Szkoła Podstawowa w Horyńcu-Zdroju

- Ryszard Lewientowicz           - Gimnazjum w Horyńcu-Zdroju

- Maciej Łuczyszyn                  - GZEAS w Horyńcu-Zdroju

 

1. Ustalam regulamin pracy Komisji stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

2. Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.

 

3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

 

                                                                                 

                                                                                  Wójt Gminy Horyniec-Zdrój

                                                                                  mgr Ryszard Urban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 114/A-1 52/08

Wójta Gminy Horyniec-Zdrój

z dnia 23 września 2008r.

 

REGULAMIN

Pracy Komisji Przetargowej

1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Nr 114/A-152/08 Wójta Gminy Horyniec-Zdrój z dnia 23 września 2008 roku oraz przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych.

2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania, zakończenie działalności następuje po podpisaniu umów o udzielenie zamówień publicznych, dla zawarcia, których postępowanie zostało zorganizowane.

3. Dla skuteczności czynności podejmowanych przez Komisję wymagana jest obecność, co najmniej połowy jej członków, w tym każdorazowo Przewodniczącego Komisji.

4. Zakres zadań i uprawnień Komisji obejmuje w szczególności:

1) dokonanie wyboru rodzaju przetargu w sposób zgodny z ustawą o Prawo zamówień publicznych.

2) przygotowanie i skompletowanie dokumentacji przetargowej,

3) pozyskanie uczestników postępowania,

4) wydawanie oferentom dokumentów przetargowych oraz udzielanie wyjaśnień.

5) przyjmowanie składanych ofert oraz przechowywanie ich w odpowiednich miejscach.

6) dokonanie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym przedstawienie propozycji wykluczenia wykonawcy.

7) badanie i oceny ofert. w tym przedstawienie propozycji ich odrzucenia, wskazanie najkorzystniejszej oferty, lub stwierdzenie, że przeprowadzone postępowanie nie przyniosło rezultatu,

8) występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

9) przyjmowanie i analizowanie wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektów odpowiedzi na wniesione protesty.

5. Zakres zadań przewodniczącego komisji obejmuje kierowanie pracami komisji,

a w szczególności:

1) odebranie oświadczeń od członków komisji,

2) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,

3) podział prac między członków komisji,

4) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji przetargowej,

5) informowanie kierownika jednostki o ważniejszych problemach związanych z pracami komisji.

6. Z przebiegu prac związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty Komisja sporządza protokół z uzasadnieniem zawartych ustaleń i przyjętych rozstrzygnięć.

7. Komisja zobowiązana jest podczas prowadzenia postępowania o zamówieniach publicznych do sporządzania protokołu z podstawowych czynności zgodnie z art. 96 ustawy Prawo zamówień publicznych.

8. Członków Komisji Przetargowej obowiązuje tajemnica służbowa w zakresie treści ofert oraz uzyskanych wyjaśnień oferentów.

9. W przypadku szczególnie uzasadnionym zastrzegam sobie prawo do unieważnienia wyników przeprowadzonego postępowania przetargowego z uwzględnieniem obowiązujących przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23-09-2008
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wójt Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 grudnia 2008 13:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Wojtyszyn
Ilość wyświetleń: 1474
16 grudnia 2008 13:29 (Piotr Wojtyszyn) - Utworzenie dokumentu.