Uchwała nr XV/77/2011
Rady Gminy Horyniec-Zdrój
z dnia 1 grudnia 2011r.
w sprawie zmiany Uchwały nr XIV/72/2011 z dnia w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 15 ustawy o z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001roku Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) , oraz art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. (Dz. U. Nr 96 poz. 873 z późn. zm.)
Rada Gminy Horyniec-Zdrój uchwala co następuje:
§1
W paragrafie 3 pkt 5 otrzymuje brzmienie : „ 5. Z przebiegu konsultacji, o których mowa
w ust. 4 lit.a sporządza się protokół, którego integralną częścią jest lista obecności uczestników spotkania ”.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Horyniec-Zdrój.
§ 3
Nadzór nad wykonaniem uchwały powierza się Komisji Uzdrowiskowej, Zdrowia, Oświaty, Sportu i Kultury Fizycznej.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
Przewodniczący
Rady Gminy Horyniec-Zdrój
mgr Grzegorz Woźny
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Horyniec-Zdrój