UCHWAŁA Nr XXV/149/2012
Rady Gminy Horyniec-Zdrój
z dnia 30 listopada 2012 r.
w sprawie opłaty targowej na 2013 rok
Działając na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 19 pkt 1) litera a), art. 19 pkt 2) ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613 z późn. zm.)
Rada Gminy Horyniec - Zdrój uchwala, co następuje:
§ 1
Ustala się dzienne stawki opłaty targowej w następującej wysokości:
1) Przy sprzedaży na stoisku - 15,00 zł,
2) Przy sprzedaży z samochodu,
przyczepy, wozu - 27,00 zł,
3) Przy sprzedaży " z ręki" - 7,00 zł.
§ 2
Terminem płatności opłaty targowej jest dzień, w którym dokonywana jest sprzedaż.
§ 3
1) Inkasentem opłaty targowej jest Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju.
2) Pobór opłaty następuje codziennie za pośrednictwem inkasenta legitymująca się upoważnieniem Wójta Gminy Horyniec-Zdrój, do dokonania poboru opłat lub poprzez wpłatę w kasie Urzędu Gminy.
§ 4
Wykonanie uchwały zleca się Wójtowi Gminy.
§ 5
Nadzór nad wykonaniem uchwały powierza się Komisji Budżetu, Rolnictwa i Spraw Gospodarczych Rady Gminy Horyniec- Zdrój.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
Przewodniczący
Rady Gminy Horyniec-Zdrój
/-/ mgr Grzegorz Woźny
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Horyniec-Zdrój