Uchwała Nr XXXIV/217/2013
Rady Gminy Horyniec-Zdrój
z dnia 31 lipca 2013r.
w sprawie zmian w Uchwale nr XXXIII/202/2013 Rady Gminy Horyniec-Zdrój z dnia 26 czerwca 2013r. w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Horyniec-Zdrój.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 14a, art. 40 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2013r. poz.594) oraz art. 90f ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) –
Rada Gminy Horyniec-Zdrój uchwala, co następuje:
§ 1
Paragraf 10 uchwały otrzymuje brzmienie „Stypendium szkolne przyznaje lub odmawia prawa do stypendium w imieniu Wójta Gminy na podstawie upoważnienia Rady Gminy Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Horyńcu-Zdroju w drodze decyzji administracyjnych”.
§ 2
1. Paragraf 15 ust.3 uchwały otrzymuje brzmienie „ Decyzje w sprawie wstrzymania, cofnięcia stypendium lub zwrotu nienależnie pobranego stypendium bądź odstąpienia od żądania zwrotu, wydaje w imieniu Wójta Gminy na podstawie upoważnienia Rady Gminy Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Horyńcu-Zdroju.”
2. Paragraf 15 ust. 4 uchwały otrzymuje brzmienie „W przypadku niedostarczenia dokumentów stanowiących podstawę wypłaty stypendium w formie pokrycia kosztów udziału ucznia w zajęciach edukacyjnych, o których mowa w § 7 ust. 1 regulaminu, wydaje w imieniu Wójta Gminy na podstawie upoważnienia Rady Gminy Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej wydaje decyzję o wygaśnięciu decyzji przyznającej stypendium, w trybie art. 162 Kodeksu postępowania administracyjnego.”
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Horyniec-Zdrój.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
Przewodniczący
Rady Gminy Horyniec-Zdrój
/-/ mgr Grzegorz Woźny
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Horyniec-Zdrój