Protokoły z posiedzeń

Protokół Nr 5/07 z dnia 21 czerwca 2007r.

Protokół Nr 5/07
z posiedzenia Komisji Uzdrowiskowej,
Zdrowia, Oświaty, Sportu i Kultury Fizycznej
w dniu 21 czerwca 2007 r.


1. Członkowie Komisji - wg listy obecności
2. Pan Ryszard Urban - Wójt Gminy
3. Pan Andrzej Stasicki - Z-ca Wójta
4. Pani D. Ważna - Dyrektor SP w Horyńcu-Zdroju
5. Pani W. Pachla - Dyrektor SP Nowe Brusno
6. Pan R. Lewientowicz - Dyrektor Gimnazjum w Horyńcu-Zdroju
7. Pan G. Chmielowiec - Dyrektor SP Werchrata
8. Pani T. Petrykowska - Prezes Zarządu Oddziału ZNP w Horyńcu-Zdroju
9. Pan M. Łuczyszyn - Dyrektor GZEAS w Horyńcu-Zdroju.

Porządek posiedzenia:
1. Zaopiniowanie projektów uchwał na sesję.
2. Sprawy różne.


Posiedzenie Komisji Uzdrowiskowej, Zdrowia, Oświaty, Sportu i Kultury Fizycznej otworzyła i prowadziła Przewodnicząca Komisji Pani B. Jóźwik-Przednowek, która stwierdziła prawomocność obrad i powitała wszystkich obecnych członków komisji, Pana Wójta R. Urbana oraz Zastępcę Wójta Pana A. Stasickiego, Sekretarza Urzędu P. J. Styczeń oraz Skarbnika Gminy P. St. Szymeczko, Dyrekorów Szkół, przedstawiciela Związków Zawodowych oraz Dyrektora Gzeas-u.
Pani Przewodnicząca poprosiła Pana Wójta o przedstawienie i omówienie projektów uchwał przygotowanych na sesję, które członkowie komisji otrzymali wcześniej celem zapoznania.
Jako pierwszy został omówiony projekt uchwały w sprawie przeznaczenia środków finansowych na pomoc zdrowotną dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach tej pomocy, a także warunków i sposobu ich przyznawania. Pani Przewodnicząca Komisji poprosiła o omówienie w/w projektu uchwały Panu Dyrektorowi Gzeas-u z uwagą na późny termin dostarczonych materiałów. Mówi, że związki zawodowe powinny dużo wcześniej zostać poinformowane o posiedzeniu komisji. Pan M Łuczyszyn mówi, że intencją było zebranie wszystkich dyrektorów szkół jeszcze przed rozpoczęciem się wakacji i mimo krytycznych uwag jest to projekt w wersji roboczej który wymaga dyskusji a co do terminów dostarczania materiałów nie wypowiada się.
Pan M. Łuczyszyn powiedział, że Rada Gminy jako organ prowadzący musi określić pomoc zdrowotną dla nauczycieli oraz zabezpieczyć środki. Zaznaczył, że jest to dofinansowanie do opieki zdrowotnej a nie prywatnej. Zasady przyznawania pomocy finansowej określa art. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta nauczyciela zatrudnionych co najmniej w połowie obowiązującego wymiaru w szkołach prowadzonych przez gminę Horyniec-Zdrój oraz dla nauczycieli emerytów i remcistów objętych pomocą socjalną przez szkoły prowadzone przez gminę Horyniec-Zdrój. Projekt uchwały uwzględnia dwa warianty w wysokości:
Wariant I od 0,3 % do 1 % planowanych rocznych środków przeznaczonych na wynagrodzenia osobowe czynnych nauczycieli.
Wariant II – stanowiącej iloczyn 1 % kwoty bazowej stanowiącej średnie wynagrodzenia nauczyciela stażysty ustalone na zasadach art. 30 ust. 3 ustawy karta nauczyciela i liczby zatrudnionych nauczycieli w przeliczeniu na pełne etaty wykazane w sprawozdaniu poprzedzającym rok budżetowy.
Pani Dyrektor szkoły podstawowej mówi, że biorąc pod uwagę plan tegoroczny jest za wariantem I. Uważa 115 zł z funduszu zdrowotnego przy leczeniu to nie jest duża suma, zdaje sobie sprawę że 1 % odpis na świadczenia zdrowotne w tym roku jest nie możliwy. Pani Przewodnicząca Komisji uważa, że lepszy byłby zapis kwotowy bo nikt z tego nie korzystał. Pan M. Łuczyszyn jest zdania, że od nowego roku szkolnego 1 % środków finansowych nie naruszyłby budżetu.
Pan radny St. Wis uważa, że zapis kwotowy będzie cały czas ulegał zmianie. Pani D. Ważna uważa, że zapis kwotowy rodzi niebezpieczeństwo.
Dyrektorzy Szkół oraz przedstawiciel związków zawodowych opowiedzieli się za wariantem II.- Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie. Radni 5 głosami „za” przyjęli poprawkę. Komisja zaproponowała wykreślenie pkt. 3 w § 2 który mówi, że naliczenie środków Wójt Gminy dokonuje w terminie do 31 marca każdego roku, z wyjątkiem roku 2007 w którym naliczenia należy dokonać do miesiąca od dnia wejścia w życie niniejszej uchwały.
Pan M. Łuczyszyn omawiając § 2 powiedział, że środki finansowe przeznaczone na pomoc zdrowotną nie wykorzystane do 31 grudnia danego roku, nie przechodzą na rok następny, natomiast środki finansowe do limitu ustalonego w planie finansowym szkoły dysponuje dyrektor szkoły. Pomoc zdrowotna udzielona jest w formie jednorazowego bezzwrotnego świadczenia pieniężnego, zwanego dalej „zasiłkiem pieniężnym” Pan Dyrektor Gzeas-u zaproponował określenie innej formy np. : refundację poniesionych kosztów leczenia, zakupu leków, zwrot kosztów dojazdu itp. .Pan Dyrektor Gimnazjum R. Lewientowicz uważa że jest to kwestia uznaniowa. Komisja proponuje wykreślenie zapisu dotyczącego określenia formy. Pan M. Łuczyszyn zaproponował III warianty dotyczące wysokości jednorazowego zasiłku pieniężnego;
Wariant I – nie może przekroczyć 50 % minimalnego wynagrodzenia za pracę ogłoszonego corocznie w drodze obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów w dzienniku Urzędowym „Monitor Polski” na podstawie art. 2 ust. 43 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( Dz. U. Z 2002r. Nr 200 poz. 1679 z późn. zm.),
Wariant II – nie może przekraczać 50 % minimalnego wynagrodzenia nauczyciela stażysty .
Wariant III – 50 % udokumentowanych poniesionych kosztów lub też kwotowo np. 100 zł.
Dyrektorzy szkół oraz przedstawiciel związków zawodowych zaproponowali wariant II. Pan Dyrektor Gzeasu mówi,że zasiłek pieniężny może być przyznawany nauczycielowi tylko raz w roku a w szczególnie uzasadnionych przypadkach pomoc może być udzielona ponownie. Następnie został omówiony § 4 dotyczący przeznaczenia zasiłku pieniężnego.
Komisja uwag nie wniosła. Przewodnicząca komisji odczytała § 5 dotyczący warunków otrzymania zasiłku pieniężnego. Dyrektor gimnazjum uważa, że ten zapis jest zbędny, gdyż nauczyciel korzystający z pomocy zdrowotnej przedstawi fakturę lub inny dokument poniesienia kosztów.
Przewodnicząca komisji przeprowadziła głosowanie nad wykreśleniem § 5 projektu uchwały. Radni jednogłośnie 5 głosami „za” przyjeli poprawkę. Pan M. Łuczyszyn powiedział, że warunkiem otrzymania zasiłku pieniężnego jest; posiadanie uprawnienia do korzystania z pomocy zdrowotnej, złożenie odpowiedniego wniosku z przedłożeniem dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności wymienionych w § 4 (np. zaświadczenie lekarskie, karta informacyjna leczenia szpitalnego, skierowanie na leczenie sanatoryjne, przedłożenie dokumentów potwierdzajacych poniesienie wydatków na leczenie ( np. rachunki za poniesione koszty związane z leczeniem lub rehabilitacją, udokumentowane koszty przejazdów, faktury lub rachunki za leki, itp.) . Kompletny wniosek o przyznanie pomocy zdrowotnej nauczyciel lub jego opiekun składa do dyrektora szkoły, natomiast z inicjatywą w sprawie przyznania pomocy mogą wystąpić przełożeni nauczyciela, rada pedagogiczna lub związki zawodowe. Pomoc zdrowotną przyznaje dyrektor szkoły na podstawie wniosków komisji do rozpatrywania podań nauczycieli. Komisję o której mowa w pkt. 1 powołuje dyrektor szkoły. W skład komisji wchodzą : dyrektor szkoły – jako przewodniczący,
dwóch przedstawicieli rady pedagogicznej oraz po jednym przedstawicielu związków zawodowych działających na terenie szkoły. Komisja obraduje w obecności ½ jej składu osobowego. Pan St. Wis opowiedział się za wykreśleniem w § 7 pkt. 5 . Mówi, że nikt nie może mieć podwójnego głosu. Przewodnicząca komisji poddała pod głosowanie wniosek pana St. Wisa. W przeprowadzonym głosowaniu radni jednogłośnie 5 głosami „za” przyjęli poprawkę. Z posiedzenia komisji sporzadza się protokół, którzy podpisują obecni na nim członkowie. Komisja zaproponowała, żeby wnioski nauczycieli o przyznanie pomocy zdrowotnej komisja rozpatrywała według kolejności wpływu co najmniej raz na pół roku, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. leczenia onkologicznego, pobytu w szpitalu czy też długotrwałego leczenia poszpitalnego wnioski mogą być rozpatrywane indywidualnie poza kolejnością. Pan M. Łuczyszyn powiedział, że uchwała wchodzi z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 września 2007r.
Przewodnicząca Komisji przeprowadziła głosowanie nad całością projektu uchwały wraz z przyjętymi poprawkami. Radni 5 głosami „za” przyjęli projekt uchwały.
Następnie został odczytany projekt uchwały w sprawie ustaleniu planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Horyniec-Zdrój oraz określenia granic ich obwodów.
Pan Dyrektor Gzeas-u poinformował członków komisji, że projekt uchwały został omówiony na poprzednim posiedzeniu komisji i został wycofany z porządku obrad sesji ze względu na brak stosownej opinii Podkarpackiego Kuratora Oświaty. Pan M. Łuczyszyn powiedział, że opinia od kuratora jest pozytywna. Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie w/w projekt uchwały. Radni bez uwag 5 głosami „za” przyjęli projekt uchwały. Kolejny projekt uchwały dotyczył ustalenia planu sieci publicznych gimnazjów prowadzonych przez gminę Horyniec-Zdrój, a także określenia ich granic. Radni bez uwag 5 głosami „za” przyjęli projekt uchwały.
Przewodnicząca Komisji poprosiła Pana Skarbnika o przedstawienie i omówienie zmian w budżecie Gminy Horyniec-Zdrój na 2007r.
Pan Skarbnik mówi, że zwiększa się dochody w budżecie gminy o kwotę 235 353 zł w tym:
Wpływy ponadplanowe ze sprzedaży drewna z lasów komunalnych – 10 000 zł.,
Dochody ponadplanowe uzyskane z podatku od czynności cywilnoprawnych od osób prawnych – 8 600 zł..Pan Skarbnik mówi, że w budżecie gminy nie planowano dochodów , gdyż w latach poprzednich takie dochody nie wystąpiły. W chwili obecnej wykonanie dochodów w tym podatku wynosi 8 647 zł.
Dotacja celowa z budżetu państwa na zadania bieżące dla gmin uzdrowiskowych – 200 653 zł./ kwotę dotacji celowej wprowadzono na podstawie decyzji Wojewody Podkarpackiego Nr 20/07 z dnia 31.05.2007r./ - zgodnie z ustawą o gminach uzdrowiskowych gmina otrzymała dotację celową równą wpływom z opłaty uzdrowiskowej w 2005r. z przeznaczeniem na realizację zadań własnych związanych z zachowaniem funkcji leczniczych uzdrowiska. Pan Wójt proponuje dotację do podziału na zadania:
chodnik ul. Sobieskiego – 40 000 zł.,
chodnik ul. Lolejowa-Sanatoryjna – 40 000 zł.
wykonanie wc przy OSP Horyniec- 10 000 zł.
poprawa nawierzchni dróg na ul. Rolna-przemysłowa-tunel-Myśliwska – 60 653 zł.oraz remont oświetlenia ulic Al. Przyjaźni –Sobieskiego.
Wpływy z usług w SP w Horyńcu-Zdroju – 5 000 zł.,
Darowizny pieniężne na spłatę zobowiązań przy budowie kanalizacji ul. Zdrojowej i Słonecznej w Horyńcu-Zdroju – 11 100 zł. – są to zaległości z roku ubiegłego.
Zmniejsza się wydatki w budżecie gminy o kwotę 40 000 zł w tym rezerwy – 20 000 zł. Ze względu na konieczność zabezpieczenia środków w budżecie gminy na wykonanie modernizacji drogi na ul. Słonecznej w Horyńcu-Zdroju przy udziale środków Sektorowego Programu Operacyjnego na rozwój obszarów wiejskich Pan Wójt proponuje przeniesienie kwoty 20 000 zł. z rezerwy budżetowej na to zadanie. Poinformował członków komisji, że uczestniczył w Boguchwale na naradzie i dla podkarpacia jest przeznaczone około 4 mln zł. do wykorzystania dla gmin które wcale nie korzystały z tych środków lub w bardzo małym procencie były dotowane. Gmina Horyniec-Zdrój otrzymała 40 000 zł. na remont Gminnego Ośrodka Kultury w 2006r. Pełną dokumentację należy złożyć do końca lipca. Pan Wójt proponuje zmniejszenie środków przewidzianych na tunel w kwocie 90 000 zł. / w budżecie zaplanowano 100 000 zł. / celem zwiększeniea planu wydatków na poprawę nawierzchni ul. Słonecznej oraz zmniejszenie planowanych wydatków w kwocie 20 000 zł. związane z zagospodarowaniem parku zdrojowego w Horyńcu-Zdroju. Dokumentacja jest w trakcie przeróbki, w przyszłym roku powstaną oczka wodne ufundowane przez ochronę środowiska.
Na realizację zadania musimy w budżecie gminy zabezpieczyć środki celem uzyskania od Marszałka dofinansowania w 85 % na to zadanie.

Pani radna B. Ważna zabierając głos powiedziała że nie powinno się pobierać opłaty klimatycznej skoro w tym roku nie zostaną rozpoczętę prace przy tunelu.Uważa, że ludzie płacą i wymagają poprawy infrastruktury dzielnicy uzdrowiskowej. Pan Wójt odpowiedział, że wraz z projektantem tunelu Panem Bednarzem gościli w Krakowie w PKP oddział gospodarki nieruchomościami w sprawie wydzielenia części działki z terenu zamkniętego pod przebudowę tunelu. Jeżeli władze kolei się zgodzą działka zostanie przekazana do gminy. Pan Wójt mówi, że przy dobrym układzie do końca br. zostaną załatwione procedury formalno-prawne. Pan Wójt w ramach przypomnienia powiedział, że są to działki starostwa, kolei oraz Uzdrowiska Horyniec Spółka z o.o.
Pan M. Łuczyszyn uważa, że środki z opłaty uzdrowiskowej są to środki w pokaźnej wysokości i prace należy wykonywać kompleksowo, uwzgledniając poprawę nawierzchni dróg na ulicach Rolna, Przemysłowa, Myśliwska . Zwrócił się z zapytaniem do Wójta czy jest współpraca z powiatem w celu poprawy nawierzchni drogi powiatowej przy CRR KRUS Horyniec-Nowe Brusno. Pan Wójt odpowiedział, że powiat w tym temacie nic nie robi, dąży do tego żeby powiat uruchomił temat w/w drogi -etap II.
Pan Łuczyszyn zwrócił uwagę na estetykę oraz zły stan ogrodzenia cmentarza komunalnego w Horyńcu-Zdroju od strony ulicy ze względu na zbliżające się święto zmarłych.. Pan Wójt powiedział, że trwaja prace przy ogrodzeniu cmentarza od strony północnej. Systemem gospodarczym zostanie wykonany remont ogrodzenia także od strony ulicy. W przyszłym tygodniu zostaną usunięte drzewostany na cmentarzu na które gmina otrzymała zgodę od konserwatora zabytków – Wójt powiedział.
Zwiększa się wydatki w budżecie gminy o kwotę 275 353 zł., z przeznaczeniem na :
Utrzymanie dróg gminnych – wynagrodzenie bezosobowe – 5 000 zł.,
Zakup materiałów do remontu dróg i chodników – 49 000 zł.,
Remont dróg gminnych – 100 653 zł.,
Bieżące utrzymanie dróg gminnych – zakup usług – 12 750 zł./ remont wc na placu rekreacyjnym przy OSP w Horyńcu-Zdroju/
Modernizacja centrum Horyniec-Zdrój poprzez poprawę nawierzchni ul. Słonecznej w Horyńcu-Zdroju – 40 000 zł.,
Wydatki bezosobowe związane z gospodarką gruntami i nieruchomościami – 6 00 zł.,
Zakup materiałów i wyposażenia do SP Horyniec- 5 000 zł.,
Spłata zobowiązań – kanalizacja u;l. Zdrojowej i Słonecznej w Horyńcu-Zdroju – 11 100 zł.,
Opłata roczna za zajęcie pasa drogi powiatowej na urządzenia kanalizacyjne ul. Słonecznej w Horyńcu – 250 zł.,
Opłata za przegląd techniczny wysypiska odpadów stałych w Horyńcu-Zdroju – 1000 zł.,
Remont oświetlenia ulic Al. Przyjaźni i Sobieskiego w Horyńcu-Zdroju – 50 000 zł.
Następnie Przewodnicząca Komisji poprosiła o głos Pana Wójta celem omówienia sprzedaży nieruchomości w drodze przetargowej stanowiące własność gminy Horyniec-Zdrój.
Pan Wójt odpowiedział, że przeznacza się do sprzedaży działkę Nr 2415 o pow. 3,05 ha położoną w Horyńcu-Zdroju na ul. Słonecznej celem wydzielenia działki około 0,30 ha na potrzeby poszerzenia posesji. Zebranie wiejskie wyraziło zgodę na sprzedaż w/w działki w trybie przetargowym. Pan Wójt powiedział, że zgłaszają się oferenci którzy chcą kupować działki, płacić podatki oraz chcą inwestować na naszych terenach. Podkreślił, że zatrudniani rzeczoznawcy majątkowi dokonują wyceny nieruchomości w sposób bardzo skrupulatny i dokładny biorąc wszelkie cechy i właściwości wycenianych nieruchomości.
Przewodnicząca Komisji przeprowadziła głosowanie. Radni bez uwag 5 głosami „za” przyjęli projekt uchwały.
Następnie został odczytany projekt uchwały dotyczący sprzedaży nieruchomosci Nr 2136 o pow. 0,44 ha. Jest to działka zakrzaczona przy drodze wojewódzkiej przy ul. Wojska Polskiego przy skręcie na ul. Zieloną. Pani radna B. Ważna uważa, że jest to dobra lokalizacja na parking. W czasie święta zmarłych samochody są parkowane wzdłuż drogi co rodzi duże niebezpieczeństwo. Pan Wójt mówi, że inwestycja parkingu wymaga dużo nakładów finansowych a parking dla potrzeb cmentarnych jest potrzebny dwa razy do roku. Pani radna uważa, że działka sąsiadująca z cmentarzem nie nadaje się na parking ze względu na słupy wysokiego napięcia. Pani Przewodnicząca komisji poddała pod głosowanie omówiony projekt uchwały. Radni 4 głosami „za” przy 1 głosie „wstrzymującym się” przyjęli projekt uchwały.
Kolejny projekt uchwały dotyczył sprzedaży nieruchomości położonej w miejscowości Horyniec-Zdrój Nr 1974 o pow. 6,08 ha. Pan Wójt mówi, że jest to działka położona w okolicy ul. Wojska Polskiego. Jest oferta kupna tej działki na poszerzenie gospodarstwa domowego. Projekt uchwały jest poprzedzony zgodą zebrania wiejskiego na sprzedaż wymienionej nieruchomości w trybie przetargowym. Radni uwag nie wnieśli. Przewodnicząca poddała pod głosowanie w/w projekt uchwały. Radni jednogłosnie 5 głosami „za” przyjęli projekt uchwały.
Nastepnie został przedstawiony projekt uchwały dotyczący sprzedaży nieruchomości w Dziewięcierzu. Pan Wójt mówi, że jest to działka Nr 227 o pow. 0,58 ha oraz Nr 228 o pow. 0,09 ha przylegająca do drogi wojewódzkiej / za skrętem na Moczary/. Pan Wójt podkreślił, że duża aktywność mieszkańców Moczar i Dziewięcierza uczestniczących w zebraniu wiejskim, któro wyraziło zgodę na sprzedaż w/w nieruchomości.
Radni bez uwag 5 głosami „za” przyjęli projekt uchwały.
Następnie został odczytany projekt uchwały dotyczący także sprzedaży nieruchomości położonej w miejscowości Werchrata o Nr 56 o pow. 10,09 ha. Pan Wójt wyjaśnił, że jest to działka położona na Mrzygłodach, z tego około 7 ha zajmują lasy. Zgłosili się chętni którzy chcą nabyć część, które nie stanowią lasu /pastwiska/. Zostanie dokonany podział geodezyjny i po oszacowaniu nieruchomość zostanie przeznaczona do sprzedaży w trybie przetargowym.
Radni bez uwag jednogłośnie 5 głosami „za” przyjęli projekt uchwały.
Pan Wójt omówił kolejną nieruchomość do sprzedaży stanowiącą własność gminy Horyniec-Zdrój położoną w miejscowości Radruż. Nieruchomość Nr 31 o pow. 4,68 ha oraz Nr 32 o pow. 6,94 ha w trybie przetargowym poprzedzone dwoma zebraniami wiejskimi przy udziale mieszkańców Hałani którzy zgodnie z podziałem administracyjnym gminy należą do miejscowości Radruż. Pan Wójt powiedział, że dolina staje się miejscem wysypisk i samowolą wycinania drzew. Pojawił się oferent celem kupna tych nieruchomości. Patrząc na wpływy ze sprzedaży nieruchomości do budżetu na dzień dzisiejszy wykonanie jest bardzo niskie i wynosi 3 %.
Radni bez uwag 5 głosami „za” przyjęli projekt uchwały.

Pan Wójt poinformował radnych, że zgodnie z prawem budowlanym powinny obowiązywać książki obiektu budowlanego. Wymaga to przeglądów rocznych i 5-cio letnich.Pan Wójt zaznaczył, że zdecydowana większość budynków gminnych nie posiada tych dokumentów i należy to uzupełniać co wiąże się z wydatkami. Pan M. Łuszyszyn zaproponował przeprowadzenia inwentaryzacji obiektów gminnych.
Pani Przewodnicząca przystapiła do wyboru Wiceprzewodniczącej Komisji Uzdrowiskowej Zdrowia, Oświaty, Sportu i Kultury Fizycznej. Pan St. Wis zaproponował kandydaturę Pani B. Ważnej. Pani radna wyraziła zgodę. Przewodnicząca przeprowadziła głosowanie . Radni jednogłośnie 5 głosami „za” dokonali wyboru wiceprzewodniczącej komisji w osobie Pani Barbary Ważnej.

W sprawach różnych Pan Wójt powiedział, że 5 czerwca br. odbył się konkurs na dyrektora szkoły podstawowej w Horyńcu-Zdroju. W drodze konkursu i pozytywnej opinii kuratora obowiązki powierzył Pani Dorocie Ważnej.
Pani radna B. Jóźwik-Przednowek zapytała o remont ul. Armii Krajowej. Pan Wójt mówi, że remont zostanie przeprowadzopny w przyszłym tygodniu. Pani radna B. Ważna mówi, że na ul. Myśliwskiej po ostatnich ulewach został uszkodzony most. Pan Wójt mówi, że burze i ulewy wyrządziły bardzo dużo szkód na terenie gminy. Zostały przeprowadzony remont drogi do Hałani, Polanki Horynieckiej oraz drogi do Łozów systemem gospodarczym przy udziale pracowników interwencyjnych. Pozostałe remonty będą przeprowadzane sukcesywnie.


Pani Przewodnicząca podziękowała wszystkim za udział w posiedzeniu i dyskusję , zamknęła posiedzenie komisji.

Przewodnicząca Komisji
Barbara Jóźwik-Przednowek


Protokołowała:
W. Serkis







Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 23:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Wojtyszyn
Ilość wyświetleń: 1062
12 marca 2008 23:04 (Piotr Wojtyszyn) - Utworzenie dokumentu