Wójt Gminy Horyniec-Zdrój ogłasza nabór kandydatów na stanowisko ds. obsługi administracyjnej urzędu w Urzędzie Gminy w Horyńcu-Zdroju
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU
Wójt Gminy Horyniec-Zdrój ogłasza w oparciu o art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) nabór kandydatów na stanowisko ds. obsługi administracyjnej urzędu w Urzędzie Gminy w Horyńcu-Zdroju.
Wymiar:1 etatu
I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania:
- wymagania dotyczące obywatelstwa określone w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- wykształcenie minimum średnie;
- nie karana za przestępstwo popełnione z winy umyślnej;
- znajomość przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska;
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w administracji;
II. Wymagania dodatkowe będące przedmiotem oceny:
- preferowane wykształcenie wyższe kierunek administracja;
- umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych typu MS Office;
- dyspozycyjność, zdecydowanie w działaniu, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność negocjacji oraz radzenie sobie z stresem;
- doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej biura Wójta i Zastępcy Wójta;
- organizowanie i prowadzenie kalendarza spotkań Wójta oraz Zastępcy Wójta;
- sporządzanie protokołów z narad Wójta oraz Zastępcy Wójta;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i delegacji służbowych;
- wykonywanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej
- zapewnienie wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników;
- rejestracja skarg i wniosków oraz sposobu ich rozpatrzenia;
- prowadzenie rejestru spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej;
- wykonywanie innych czynności kancelaryjno-biurowych związanych z obsługą kancelaryjną urzędu;
- Rejestrowanie i podział aktów prawnych i księgozbioru podręcznego.
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopia dowodu osobistego;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;
- kserokopia świadectw pracy;
V. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy – parter;
- praca w terenie – nie;
- forma zatrudnienia – umowa o pracę;
- okres zatrudnienia – w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym ma zastosowanie art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- wymiar pracy – 1 etat;
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Horyńcu-Zdroju;
VI. Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs na stanowisko ds. obsługi administracyjnej urzędu” w Sekretariacie Urzędu Gminy do dnia 17 marca 2016 roku.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-16) 631 34 55.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie o miejscu, terminie i formie przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznych Urzędu Gminy www.horyniec-zdroj.bipgmina.pl.
Informacja o wyniku naboru upowszechniona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Horyńcu-Zdroju.
Wójt Gminy
Robert Serkis