WÓJT GMINY OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
k s i ę g o w y
Pracownikiem samorządowym może być osoba, która:
1) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5)cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
- znajomość przepisów w zakresie ustaw o :finansach publicznych, rachunkowości, samorządzie gminnym,
- dwuletni staż pracy w księgowości.
Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków
- preferowane osoby zamieszkałe na terenie gminy Horyniec-Zdrój
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie dokumentacji płacowej,
- rozliczenia z ZUS i US,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- księgowanie i rozliczanie środków z funduszy pomocowych.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz osobowy - oryginał,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych
studiów),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
(np. zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach),
f) oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
g) oświadczenia kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wolnym
stanowisku urzędniczym.
Dokumenty w ppkt d i e przedłożone w kserokopiach winny być potwierdzone. Wymagane dokumenty rekrutacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko księgowy ” w terminie
do dnia 9 marca 2009r.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip horyniec-zdroj.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Horyniec-Zdrój, Al.Przyjaźni 5
Wymagane dokumenty aplikacje: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458).
Wójt Gminy Horyniec-Zdrój
mgr Ryszard Urban
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Horyniec-Zdrój