UCHWAŁA NR 161/2012
Rady Gminy Horyniec-Zdrój
z dnia 19 grudnia 2012 r.
w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust.1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lubaczowie,
§1
Ustala się Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Horyniec-Zdrój,
w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały.
§2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§3
Z dniem wejścia w życie niniejszej uchwały traci moc obowiązującą Uchwała Nr XXIX/256/06 Rady Gminy Horyniec-Zdrój z dnia 8 marca 2006 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Horyniec-Zdrój
§4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
Przewodniczący
Rady Gminy Horyniec-Zdrój
/-/ mgr Grzegorz Woźny
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Horyniec-Zdrój